Zbog čega ponude treba praviti u programu za poslovanje
Naši blogovi

Zbog čega ponude treba praviti u programu za poslovanje

22.07.2019
Željko Popović

Često je prisutna situacija u preduzećima koje imaju program za poslovanje da ponude prave u nekom drugom programu kao što je Word ili Excel. 

 

Ovo se obično događa iz sledećih razloga:

  • Preduzeća su pravila ponude na ovaj način prije nego što su počeli da koriste program i onda tako nastave i posle
  • Veliki broj ponuda se radi za artikle koji još uvijek nisu prošli kroz magacin
  • Postoji dosta opisnih stvari koje treba unijeti u ponudu koje program za poslovanje ne podržava
  • Kreiranje ponuda u programu nije jednostavno jer u program nisu uneseni svi artikli i usluge koje se nude

 

Sve prethodno navedene stvari mogu da se prevaziđu ukoliko program za poslovanje ima dovoljno funckionalnosti koje omogućavaju jednostavno kreiranje ponude kao i sledljivost poslovnih procesa ukoliko ponuda treba da se realizuje.

 

U nastavku pogledajte koje su prednosti kreiranja ponuda kroz program za poslovanje:

 

#1. Sve se ponude nalaze na jednom mjestu

Ukoliko se ponude prave u nekom drugom programu kao što je Word ili Excel, one se obično nalaze na računarima zaposlenih koji su ih pravili. U najboljem slučaju postoji zajednički folder gdje bi trebalo da se smještaju, ali se to obično ne realizuje u preduzećima do kraja.

Kada ponude pravite u programu za poslovanje, sve se nalaze na jednom mjestu i lako su dostupne svima kojima su potrebne. 

 

#2. Automatski se dodeljuje redni broj ponude

Jedan od najvećih problema kada je u pitanju pravljenje ponuda u Word-u ili Excel-u jeste što je teško ispratiti redni broj ponude, odnosno dodijeliti sledeći broj ponudi koja se pravi.

U najvećem broju programa za poslovanje ovo ide automatski, odnosno program će sam dodijeliti redni broj.

 

#3. Postoji povezanost sa artiklima u magacinu

Kada kreirate ponude za artikle koji su već bili u našem magacinu u Wordu ili Excel-u, ne postoji nikakva povezanost sa tim artiklima, u smislu da u trenutku kreiranja ponude ne možemo znati da li taj artikal postoji na lageru, koliko je njegovo stanje i slično. Da bi ovo vidjeli moramo ući u program i provjeriti.

Ukoliko ponudu pravimo u programu, sve nam se nalazi na jednom mjestu i lako možemo provjeriti stanje na lageru.

 

#4. Ne postoji sledljivost poslovnih procesa ukoliko ponudu treba da realizujemo

Ukoliko ponuda prođe, obično je sledeći korak da se odvoje ti artikli u magacinu, da se napravi otpremnica i nakon toga faktura. Sve ove stvari sada treba raditi kroz program za poslovanje u kome ne postoji početni dokument na osnovu koga će se sve realizovati a to je ponuda jer je napravljen u drugom programu.

Ovako, kada je ponuda napravljena u programu, na nju se možemo pozvati kada kreiramo ostala dokumenta, a bilo bi dobro da program omogućava da se iz nje napravi otpremnica i faktura automatski što onda značajno ubrzava poslovne procese.

 

Tiramisu ERP omogućava kreiranje ponuda na vrlo jednostavan način te potpunu sledljivost svih poslovnih procesa nakon toga, kao što je kreiranje otrpemnica i faktura samo jednim klikom iz ponude.

Komentari
Ostavi Komentar