Kako da napravite Newsletter za vašu kompaniju (koji će se stvarno čitati)?
Naši blogovi

Kako da napravite Newsletter za vašu kompaniju (koji će se stvarno čitati)?

08.11.2018
Željko Popović

Šta se dešava sa većinom Newsletter-a koji stiže u naš Inbox? Odmah ih obrišemo ili smo već kreirali neku automatsku radnju tako da nam uopšte i ne stižu u Inbox. Ovo je zbog toga što nemamo vremena da gledamo stvari koje nas ne zanimaju.

Kako onda da napravite Newsletter za vašu kompaniju koji će ljudi zaista otvarati? U nastavku pogledajte naše predloge:

1.Odredite ciljnu grupu

    Ovo je svakako najvažnija stvar od koje treba početi. Tačno definišite ciljnu grupu kojoj je Newsletter namijenjen. Kada je ovo potpuno jasno onda je mnogo lakše kreirati sadržaj koji će ljudi zaista željeti da čitaju. Ne treba iste poruke da šaljete na primjer ljudima koji su već kupili vaše proizvode i onima koji još uvijek nisu čuli za vas.

2. Razmislite o stvarima koje zanimaju vašu ciljnu grupu

    Kada ste definisali ciljnu grupu, napravite spisak stvari koje mogu da ih zanimaju. Praveći ovaj spisak dobićete teme o kojima treba da pišete. Vrlo je važno da sadržaj Newslettera ne bude o vama, o vašoj kompaniji, o vašim dostignućima. Sadržaj treba da bude koristan onima koji će ga čitati.

3. Odredite cilj koji želite da ostvarite

Nakon što ste odredili ciljnu grupu i napravili spisak stvari koje ciljnu grupu zanimaju, potrebno je odrediti cilj koji želite da postignete Newsletterom. Ovaj dio često kompanije preskaču, ali je vrlo važan jer je slanje Newsletter-a nešto što ne donosi rezultate odmah. Cilj može biti da povećate prepoznatljivost vašeg brenda, ili da se pozicionirate kao autoritet, ili da prodajte vaše usluge ili proizvode, ili više ovakvih stvari istovremeno. Kako god bilo, važno je da ovo definišete unaprijed i kreirate sadržaj u skladu sa tim.

4. Učinite ga preglednim i lakim za čitanje

    Kada je u pitanju izgled Newsletter-a treba ga napraviti da može da se pročita za najkraće moguće vrijeme, a da onaj ko želi može jednostavno saznati više kliknuvši na neki od linkova koje ste obezbijedili. Stavljajte naslove, podnaslove, bočkice (bulete), postavite različite boje, koristite slike. Sve ovo će učiniti da osoba kada otvori vaš Newsletter ima osjećaj da joj nećete oduzeti previše vremena, što je vjerovatno prvi uslov da neko počne da čita.

5. Omogućite onome ko čita da sazna više

    Postavite linkove tako da onaj ko ga zanima može pomoću linka da ode do vašeg sajta i sazna više o stvarima koje ga zanimaju. Na primjer, ako ste napisali blog na sajtu, napišite tek nekoliko rečenica u Newsletter-u, a onda stavite link koji vodi do vašeg bloga. Ovako postižete dvije stvari: povećavate broj posjeta na vašem sajtu, a u isto vrijeme ne opterećujete nekoga previše ukoliko ga ne interesuje tema o kojoj ste pisali.

Komentari
Ostavi Komentar